8 Aralık 2010 Çarşamba

Daha fazlasını isteyin...


Geçen gün açtığım bir feedin altına gelen onlarca yorumdan sonra ciddi ciddi bencil olmayı başaramadığımızı anladım, hey bayanlar size sesleniyorum.

Dünyanın hiçbir ülkesinde bu kadar anaç bir değildir diye düşündüm bayanlar.

soru şöyleydi;

Sevgiliniz ya da eşinizin iPhone mu Pırlanta mı almasını tercih edersiniz.

gelen cevapların çoğu varlığı yeter, bir şey almasa da olur tarzındaydı. kendinden çok karşı tarafı mutlu etmeyi seven anaç ruhlu kadınlar, bir sirkelenin.

belki de bu cevaplar üzerine sevdiğim birinin şu feed i açmasına sebep oldu;

Evli olmasaydım, ne facebook'dan, ne twitter'dan biri ile evlenirdim, ama kesin friendfeed'den biri ile evlenirdim.
ya da olmadı.

sahip olmak istediklerinizi, duygularınızın altına gizlemeyin.

iki gönül bir olunca samanlık seyran olur ama iki cıplakta bir hamam yakışır.

bu yazıdan sonra çok metaryalist olduğumu düşünenler olabilir canları sağolsun:)

1 yorum:

  1. benim gençliğimden bir lafım vardır; no money, no friendship.

    YanıtlaSil